Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’ne Opel Türkiye Pazarlama Direktörü Zeynep Durusu atandı
Opel Türkiye Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Zeynep Durusu, Temmuz 2023 prestijiyle Stellantis’in en büyük 6 bölgesinden biri olan Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin (MEA) Hafif Ticari Araçlar ve B2B Satış ve Pazarlama Stratejileri Bölge Müdürü olarak atanmıştır.
Mart 2021 tarihinden itibaren Opel Türkiye İşler, Fiyatlandırma ve Kampanyalar Müdürü olarak görev yapan Ahmet İçöz, Temmuz 2023 prestijiyle Zeynep Durusu’nun yerine Opel Türkiye Pazarlama Müdürü olarak atanmıştır.
Zeynep Durusu, Sankt Georg Avusturya Lisesi ve Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra 2021 yılında Stellantis Group markalarından Citroën’de Fiyatlandırma ve İşler Müdürü olarak göreve başlamıştır. 2021 yılında markanın Pazarlama Müdürü ve Kasım 2022’de Opel Türkiye Pazarlama Direktörü olarak atanmıştır.
Stellantis Orta Doğu ve Afrika Bölgesi (MEA) Hafif Ticari Araçlar ve B2B Satış ve Pazarlama Stratejileri Bölge Müdürü olarak atanan Zeynep Durusu, MEA bölgesindeki her marka ve pazar için hafif ticari araçlar ve B2B iş birimlerinin kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerini belirledi; pazar analizi, ürün ve fiyatlama stratejilerine paralel çalışmalar başlatmak; Satış planlaması ve lojistik uygunluğu sağlama görevlerinden sorumludur. 19 yıla yaklaşan kariyerinde Stellantis’e katılmadan önce Michelin Grup’ta Pazarlama Müdürü ve Mercedes-Benz Türk’te Fabrika Müdürü olarak görev yapan Durusu, 10 Temmuz 2023 prestijiyle yeni görevine başladı.
Kocaeli Üniversitesi Endüstri Mühendisliği’nden mezun olduktan sonra Galatasaray Üniversitesi’nde Pazarlama İrtibat Yönetimi alanında yüksek lisans yapan Ahmet İçöz, Stellantis Türkiye’ye Ekim 2016’da Opel Türkiye Pazarlama İletişim Sorumlusu olarak katılmıştır. Mart 2019’da Opel Türkiye Pazarlama İrtibat Müdürü olarak atanan İçöz, Mart 2021’den itibaren markada İşler, Fiyatlandırma ve Kampanya Müdürü olarak görev yapmaktadır. Ahmet İçöz, Temmuz 2023’ün prestijiyle Opel Türkiye Pazarlama Müdürü olmuştur. Mesleğinde Stellantis’e katılmadan önce Ahmet İçöz, Nissan Türkiye’de Dijital Müdür ve Markafoni İşleri Müdürü olarak çalışmıştır.